Quote (PMS @ 5 Jun 2012 12:14)
toivon mukaan pääset tavoitteeseesi ja pelaaminen on hauskaa

nimenomaa, softissa ei oikee innosta kun kohta pärjäät oikeella rahalla

siis _jos_ ostaisi kultaa softissa, hcssa ei oo ees mahdollista niin ei oo taso eroja pelaajien välillä sillee

paitsi mitä nyt jos alkais fg:Tä tuhlaamaan mutta epäilen.
This post was edited by wani on Jun 5 2012 06:15am