d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Diablo Ii > Jutellaan Tästä Vielä
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 5 2012 05:36am
Pelaako kukaan enää ees tätä kyseistä peliä? :)
Member
Posts: 6,415
Joined: Mar 30 2008
Gold: 1,356.00
Jun 5 2012 05:37am
pelaisin jos ois aikaa :(
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Jun 5 2012 05:42am
botti pelaa minä en
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 5 2012 06:43am
aina välillä :)
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jun 5 2012 07:23am
pelaisin mut jostain syystä ei toimi ku koitin ulkoselta pelaa :(
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 5 2012 07:53am
pvp:ta softis juu
Member
Posts: 27,953
Joined: Jun 6 2008
Gold: 477.03
Jun 5 2012 08:06am
kyllähän mä sitä pelailen
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 5 2012 08:31am
Quote (Sape @ Jun 5 2012 01:42pm)
botti pelaa minä en


kuulin tornarin, että bottaajat ovat homoseksuaaleja, pitääkö paikkansa?
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jun 5 2012 08:47am
Quote (Sape @ 5 Jun 2012 13:42)
botti pelaa minä en


Eiköhän valtaosan d2 "pelailu" o just tuota :D

Ei o ainakaan vuoteen ollu enää asennettuna joten ei varmaan o mitään kamojakaan jäljellä.
En muista expirettaako acot jos ei käytä.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 5 2012 08:48am
Quote (HardyTarget @ 5 Jun 2012 14:47)
Eiköhän valtaosan d2 "pelailu" o just tuota :D

Ei o ainakaan vuoteen ollu enää asennettuna joten ei varmaan o mitään kamojakaan jäljellä.
En muista expirettaako acot jos ei käytä.


kyl expiree
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll