d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Saan Kyllä Venaa > Vitu Pitkään
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 5 2012 07:19am
Quote (PMS @ 5 Jun 2012 11:28)


hahhaa, ite oon kunnolla nyt, ei jaksa trollailal liikoja enää... ja oli muute hauska lukee jotain 07-08 vuoden warnilogeja :---D
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jun 5 2012 07:24am
Kohta napsahtaa +10% jostain taas ja sit venailet sen pari vuotta.
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 5 2012 07:27am
multia vaa...
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 5 2012 07:29am
Quote (eppo @ 5 Jun 2012 13:27)
multia vaa...


:fume:
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 5 2012 07:30am
Quote (miki9009 @ 5 Jun 2012 13:24)
Kohta napsahtaa +10% jostain taas ja sit venailet sen pari vuotta.


ei napsahda ku en käyttäydy idioottimaisesti.

Quote (wani @ 5 Jun 2012 13:19)
hahhaa, ite oon kunnolla nyt, ei jaksa trollailal liikoja enää... ja oli muute hauska lukee jotain 07-08 vuoden warnilogeja :---D


Suosittelen :)

Quote (eppo @ 5 Jun 2012 13:27)
multia vaa...


en tarvitse
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll