Quote (miki9009 @ 5 Jun 2012 13:24)
Kohta napsahtaa +10% jostain taas ja sit venailet sen pari vuotta.
ei napsahda ku en käyttäydy idioottimaisesti.
Quote (wani @ 5 Jun 2012 13:19)
hahhaa, ite oon kunnolla nyt, ei jaksa trollailal liikoja enää... ja oli muute hauska lukee jotain 07-08 vuoden warnilogeja :---D
Suosittelen

Quote (eppo @ 5 Jun 2012 13:27)
multia vaa...
en tarvitse