d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Voi Saatana > Adelaele
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 4 2012 08:54am
hinnat alkaa tippuun nyt liian nopeesti en pysy perässä, taitaa jäädä 50k unelmaksi... One can only dream :(

Kattelin tos nii porukka myy milliä 900 fg hintaan.

This post was edited by wani on Jun 4 2012 08:57am
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jun 4 2012 08:57am
Itehä onnistuin 8)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 4 2012 08:57am
VITTU ET O TURHAA JOKU FG ENÄÄ
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 4 2012 09:01am
Quote (Saimoz @ 4 Jun 2012 14:57)
Itehä onnistuin 8)


:thumbsup:

Quote (KUF @ 4 Jun 2012 14:57)
VITTU ET O TURHAA JOKU FG ENÄÄ


saman arvosta se on, ihmiset on vaan tyhmiä, ja osa teki viisaasti... kohta alat huomaan jo eroo, kun alkuhuuma menee :)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 4 2012 09:04am
Quote (wani @ 4 Jun 2012 18:01)
:thumbsup:



saman arvosta se on, ihmiset on vaan tyhmiä, ja osa teki viisaasti... kohta alat huomaan jo eroo, kun alkuhuuma menee :)


MITÄ EROA SIINÄ O KO SE O IHA TURHAA
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 4 2012 09:06am
Quote (KUF @ 4 Jun 2012 15:04)
MITÄ EROA SIINÄ O KO SE O IHA TURHAA



kelaa se näin, romahtaisko rahan arvo jos raha olisi maasta löydettävissä, sit porukka vaihtais vaikka oravannahkaa tähän maasta löydettävään, loppujen lopuks oravan nahkaa olis vaan harvoille ja kaikilla ois vaan tätä rahaa, jolla ei tee yhtään mitään.. :--DD

ja niin unohtu mainita että oravat kuoli vaikka sukupuuttoon, sillä välin ku idiootit vaihteli niiden nahkoja maasta löydettävään rahaan...

This post was edited by wani on Jun 4 2012 09:08am
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 4 2012 09:31am
Ei ollenkaan paha sig
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 4 2012 09:32am
Quote (excalii @ 4 Jun 2012 15:31)
Ei ollenkaan paha sig


Tykkään itekki!
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 4 2012 10:20am
Quote (wani @ 4 Jun 2012 14:54)
hinnat alkaa tippuun nyt liian nopeesti en pysy perässä, taitaa jäädä 50k unelmaksi... One can only dream  :(

Kattelin tos nii porukka myy milliä 900 fg hintaan.


itellä taitaa jäädä haaveeksi edes 1.5k :D
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 4 2012 10:22am
Quote (PMS @ 4 Jun 2012 16:20)
itellä taitaa jäädä haaveeksi edes 1.5k :D


Missasit vähä ^^
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll