d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Jonneja Vituttaa > Oikein :d
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 3 2012 04:37am
http://www.hs.fi/videot/Kyt%C3%A4t+kaatoivat+kaikki+juomat/v1305572463162

huutonaurua!

This post was edited by Rocko on Jun 3 2012 04:38am
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 3 2012 04:40am
hieno homma hermanni
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 3 2012 05:23am
:DDDDDDDDDD vittu mitä pässejä
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 3 2012 05:28am
hakemaasi sivua ei löyty!

mut katoin just ton saman :DD

junnut iha jurrissa :lol:

Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 3 2012 05:57am
Eipä tullut kyllä edes hymyiltyä. Olis kannattanu jonnekkin puistoon mennä varmaan mieluummin.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 3 2012 05:58am
Quote (BebebBurns @ Jun 3 2012 02:57pm)
Eipä tullut kyllä edes hymyiltyä. Olis kannattanu jonnekkin puistoon mennä varmaan mieluummin.


kaipa ne on noita isompia puistojakin ratsaillu aika huolel.
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll