d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kissa Haukkuu Ja Jää Omistajalleen Kiinni. > Alottaa Maukumisen.. Mitään En Oo Tehny
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Jun 1 2012 03:44pm
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 1 2012 03:45pm
vittu sää oot hidas
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 1 2012 03:51pm
joo...........
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jun 1 2012 04:18pm
Hah!
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Jun 1 2012 04:18pm
Quote (OjjiLol @ 2 Jun 2012 00:45)
vittu sää oot hidas


no älä nyt.. kopsasin suoraan täältä sen: http://facebook.com/profile.php?=73322363
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 1 2012 09:53pm
vanhahan tuo on kun taivas mutta silti ihmeellinen tilanne katsoa

mikä lie kompleksi kisulla ollut koiruuteen
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Jun 2 2012 12:58am
niin no en roiku netissä kovin paljoa siks monet vanhat asiat mulle on uusia.
nyt tullu enemmän oltu koneella ku pelaillu tuota d2. Jos joku pelaa euhcl, voisko joku olla mun kaveri siel, mul vaa 2 kaveria :(
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 2 2012 04:57am
Quote (Finnish @ Jun 2 2012 08:58am)
niin no en roiku netissä kovin paljoa siks monet vanhat asiat mulle on uusia.
nyt tullu enemmän oltu koneella ku pelaillu tuota d2. Jos joku pelaa euhcl, voisko joku olla mun kaveri siel, mul vaa 2 kaveria :(


loppuu se trollaus nyt
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 2 2012 06:23am
VARMASTI ALKO KISSAA KYLLÄ HÄVETTÄÄ!
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll