Quote (Speedparts @ 1 Jun 2012 15:20)
eli et vielä osaa lukion jälkee tehä töitä, osaat vaa istua koneella jotai laskutehtäviä
en hajoo koska ite valittin tämän alan
Quote (Speedparts @ 1 Jun 2012 15:20)
eli et vielä osaa lukion jälkee tehä töitä, osaat vaa istua koneella jotai laskutehtäviä
en hajoo koska ite valittin tämän alan
Quote (PMS @ 1 Jun 2012 15:20)
Onneksi olkoon, Työkkäriin sitten siitä

kiitos ja sinnehän sitä mennään
E: ohhoh en oo näköjää käyny lukioo ku meni quotetki pielee
This post was edited by Speedparts on Jun 1 2012 07:22am