d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Valmistuin Levyseppähitsariksi :)
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jun 1 2012 06:37am
numerot oli ihan ok asteikolla 1-3, keskiarvo oli mulla noin 2

äidinkielet sun muut oli melkeen kaikki 1 mutta halli jutut ja työssäoppimiset oli 2, pari kolmostaki löyty

stipendinkin sain joka sisälsi 100e, älkää kysykö miksi koska ihmettelen itekki. missään ei lukenu syytä ja en kyllä kysynykkää

nyt sit vaan työnhakuun jos sitä vaan löytys oulun alueelta
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 1 2012 07:01am
kiinnoste'd
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Jun 1 2012 07:15am
lukio > amis
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 1 2012 07:17am
Quote (Exoduster @ Jun 1 2012 03:15pm)
lukio > amis


vouch



levyseppähitsaaja, hajoo työhös :rofl:

This post was edited by arvonpenaali on Jun 1 2012 07:17am
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 1 2012 07:19am
Quote (arvonpenaali @ Jun 1 2012 03:17pm)
vouch



levyseppähitsaaja, hajoo työhös :rofl:


et oo tainnu ite peruskoulus jälkee käydä mitää :D
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 1 2012 07:20am
Onneksi olkoon, Työkkäriin sitten siitä :)
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jun 1 2012 07:20am
Quote (Exoduster @ 1 Jun 2012 15:15)
lukio > amis


eli et vielä osaa lukion jälkee tehä töitä, osaat vaa istua koneella jotai laskutehtäviä

Quote (arvonpenaali @ 1 Jun 2012 15:17)
vouch



levyseppähitsaaja, hajoo työhös :rofl:


en hajoo koska ite valittin tämän alan
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jun 1 2012 07:21am
Quote (Speedparts @ 1 Jun 2012 15:20)
eli et vielä osaa lukion jälkee tehä töitä, osaat vaa istua koneella jotai laskutehtäviä



en hajoo koska ite valittin tämän alan


Quote (Speedparts @ 1 Jun 2012 15:20)
eli et vielä osaa lukion jälkee tehä töitä, osaat vaa istua koneella jotai laskutehtäviä



en hajoo koska ite valittin tämän alan


Quote (PMS @ 1 Jun 2012 15:20)
Onneksi olkoon, Työkkäriin sitten siitä :)


kiitos ja sinnehän sitä mennään

E: ohhoh en oo näköjää käyny lukioo ku meni quotetki pielee

This post was edited by Speedparts on Jun 1 2012 07:22am
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 1 2012 07:33am
Quote (Affii @ Jun 1 2012 03:19pm)
et oo tainnu ite peruskoulus jälkee käydä mitää :D


Lukio ja syksyllä alkaa kauppakorkeakoulu, ellen pidä vieläkin välivuotta :)
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 1 2012 07:34am
Quote (arvonpenaali @ Jun 1 2012 03:33pm)
Lukio ja syksyllä alkaa kauppakorkeakoulu, ellen pidä vieläkin välivuotta :)


eli tyhjäntoimittaja
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll