Eli puhutaan siis
lääkkeestä, ei räjähdysmateriaalista...
Mitään kokemuksia Nitroista? Vaaralista jos terve?
0.5mg, annetaan liueta kielen alla.
Kuulema laajentaa sydänlihasta, jotta sais enemmän happea, ja supistaa verisuonia?
Kertokaa ihmeessä jos ootte kuullukkaa
Ei ole nyt mitään päihdekäyttöön liittyvää, vaan onko mahollista tulla jotain
terveellä henkilöllä?