d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Se Ois Lähtö Pattikselle Kohta > Ei Kohta Mut Parin Päivän Päästä
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 31 2012 07:41am
tarviinko muuta ku visan ja passin mukaa? ;D köyhät jää tänne :: D

-huonoo aikaa vähä loma ku ei siellä kumminkaa ehi varmaa ulkona ees käyä ku pitää koittaa infernolle saaha wizardi.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 31 2012 07:43am
Toivottavasti on hauska reissu! Pidä kivaa ja tervettuloa taas tänne takaisin :)
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 31 2012 07:44am
Quote (PMS @ May 31 2012 03:43pm)
Toivottavasti on hauska reissu! Pidä kivaa ja tervettuloa taas tänne takaisin :)


arvaa tuunko ku unohin ottaa rokotukset ;D no mieluummi siellä kaatuu ku vanhainkodissa.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 31 2012 07:47am
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll