d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Oon Tos Keskustan Mäccärillä Töissä Ja Meen Syksyl > Kouluu. Pelkkää Positiivista Siis. Komee
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 30 2012 12:20pm
ihanaa ihq <3 mä käyn hakemassa mun ohjeet koska mulla on varma tunne että jotai menee väärin. Anteeks äiti enkä kato ohjeita sitten ollenkaa.
ja kas kas heti alko sujua. ja niin oli hieno annos.
ja mää tällähetkellä pelaan jääkiekkoa mutta tällähetkellä zumbaan. oiskohan zumbasta jotain hyötyä maalivahtina.
enää on jäljellä vaa aamorin vaahto ilman sydämmiä, ihanaa ja treffit on toiminu erinomaisesti. Kiitos ja moikka.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 30 2012 12:21pm
mitä
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 30 2012 12:23pm
Quote (wani @ 30 May 2012 21:21)
mitä


se on sponttaani ja mä en jaksa jahkaila. ne on ne kaks ääripäätä.
tykkään isän tekemästä ruuasta, liekitä mikäli mahdollista.

Alkuruuan possunsuikaleet :] täst tulee täyte tomaattimozzarellauunimakkaraa
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 30 2012 12:24pm
anteeksi tekstin huono ulkoasu mutta kirjoitin suoraan sen mikä kumpusi sydämestäni.
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 30 2012 12:25pm
ja rakastan viskiä jokapäivä. Jos muuten on hyvännäkönen ja kengät huonot nii silloin on jotain muutaki pielessä.

laldapaldpaldldlalpdlalpdl däppädap läm
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 30 2012 12:26pm
Quote (Finnish @ 30 May 2012 18:25)
ja rakastan viskiä jokapäivä. Jos muuten on hyvännäkönen ja kengät huonot nii silloin on jotain muutaki pielessä.

laldapaldpaldldlalpdlalpdl däppädap läm


mä rakastan viskiä joka toinen päivä jos joka 6 päivä on keskiviikko
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 30 2012 04:02pm
*katoin jotai telkka ohjelmaa ja kirjotin samaaaikaa tänne mitä siin puhuttii*

:=) joku Rakkaudella kokattu ohjelma tai joku sellanen treffi ohjelma. Hiukan tylsää oli
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 30 2012 04:04pm
Ei vittu onko sun nimi rissanen
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll