joo eli se ois vielä 2 päivää koulua ja sit ois paperit kone ja metallialan perustutkinnosta

ihan ok toikkari tulos, mut en kyl oo ihan heti lähös jatko-opiskeleen tai mitää eli jos sitä nyt sais duunia kiinteistöhuolto tai metallipajoilta ni ois hjyvä
oon tos jo vähä katellu mahollisia työpaikkoja mut harmi vaan ku vaaditaan 1-5v kokemus ja sitä on hankala saada jos kukaa ei ota töihin