d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nonni
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
May 30 2012 12:19pm
joo eli se ois vielä 2 päivää koulua ja sit ois paperit kone ja metallialan perustutkinnosta :)

ihan ok toikkari tulos, mut en kyl oo ihan heti lähös jatko-opiskeleen tai mitää eli jos sitä nyt sais duunia kiinteistöhuolto tai metallipajoilta ni ois hjyvä

oon tos jo vähä katellu mahollisia työpaikkoja mut harmi vaan ku vaaditaan 1-5v kokemus ja sitä on hankala saada jos kukaa ei ota töihin
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 30 2012 12:19pm
luulin et pääsit sisää d3
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
May 30 2012 12:21pm
Quote (wani @ 30 May 2012 20:19)
luulin et pääsit sisää d3


no ei ny sentää :D ei oikee pystyny hommaa ku ei oo ku tää läppäri
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 30 2012 12:35pm
niin. joudut työharjotteluun
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll