Quote (Sere @ 30 May 2012 21:21)
sellanen juttu vaa et mist tiedän käykö tuo prosessori mun koneesee? ku eiks emolevy vaikuta siihe?
ja vaikuttaako näyttikseen mikää? ja tos on vissii sit oma muisti sillä eikä jaettu?
jos sulla ei oo sandy bridge sarjan prossua nykysenä (i3 i5 i7), voin sanoa et on väärä emolevy alla.
uus emolevy = uudet muistit, jos nykyset on ddr1 tai ddr2
uus prossu+näyttis = uus poweri, jos vanha vie selkeesti vähemmän virtaa
en tiiä mitä tarkotat jaetulla muistilla, mut vastaus on et sillä on ihan oma. prossulla oma muisti (cache), emolla oma RAM, näyttiksellä oma (GDDRx), kiintolevyllä oma (buffer) jne, ei ne oo jaettu.
atin näyttikses lopetin lukemisen kun näin:
- Luokka: Entry Level
selkeesti jotai kusetusta vaan
osta 560Ti imo, rahaa menee kuiteski enemmän ku se 400e.
€: tai multa Evga 8800GTX ACS3 edition, tehdasylikellotettu, HYVÄN jäähdytyksen alla käytetty ja halvalla lähtee. (70e+pk?) maksanu siitä aikoinaan 699.-
This post was edited by Artus on May 30 2012 01:28pm