Quote (BebebBurns @ 30 May 2012 20:55)
niijoo, millenium acctreskin ihan hyvä silt, muut näkemättä. tais kuolla toi tekijä viime vuonna. :/
pitäskin kattoo. Tokyo godfathersin kattoin kun oli ilmaisnäytös tossa joskus. Siittä en kyllä niin innostunu.