d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 On Paska.
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 30 2012 11:34am
lopettakaa topicien tekeminen
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 30 2012 11:37am
oli täällä vielä enemmän jotain lätkätopikkeja viime vuonna eikä ketään tuntunut haittaavan, diablo 3 topikit sit yllättävästi aiheuttaa monille sitruuna perseessä efektin, huvittavaa.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 30 2012 11:41am
peli on paska, stfu
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 30 2012 11:44am
Quote (OjjiLol @ May 30 2012 07:41pm)
peli on paska, stfu


ootko vetäny läpi, ironistahan täs on, että tää on diabloaiheinen forum kuitenkin.

lätkä on paskaa : )
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 30 2012 11:45am
nii o
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 30 2012 11:45am
LÄTKÄ JA D3 ON HYVIÄ
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 30 2012 11:46am
ja es :D
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 30 2012 11:49am
Quote (BebebBurns @ 30 May 2012 20:37)
oli täällä vielä enemmän jotain lätkätopikkeja viime vuonna eikä ketään tuntunut haittaavan, diablo 3 topikit sit yllättävästi aiheuttaa monille sitruuna perseessä efektin, huvittavaa.


totta.
minkähän takia edes pyörin täällä..
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll