Quote (BebebBurns @ 30 May 2012 20:37)
oli täällä vielä enemmän jotain lätkätopikkeja viime vuonna eikä ketään tuntunut haittaavan, diablo 3 topikit sit yllättävästi aiheuttaa monille sitruuna perseessä efektin, huvittavaa.
totta.
minkähän takia edes pyörin täällä..