Quote (rumpali @ 30 May 2012 20:34)
itsehän laitoin keitetyn kananmunan mikroon.
kun aloin syödä sitä se räjähti mun naamalle.
naamahan siinä paloi.
itellä possahti jo mikrossa. Jännän matala ääni.
Tuntu että hirveen vähän kaavin sitä matskua sieltä, tiiä sit mihin oli menny.