d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitä Tapahtui Diablo3:lle
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 30 2012 07:29am
kun päivitys tuli en pärjää enää nm:llä xD
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
May 30 2012 07:31am
osta parempi ase ahsta tai opettele pelaa
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 30 2012 07:40am
Quote (nakkipipo @ 30 May 2012 16:29)
kun päivitys tuli en pärjää enää nm:llä xD


Nyt jo päivitys? taitaa olla buginen peli... liian nopeesti julkasivat D3......
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 30 2012 08:05am
Quote (Finnish @ May 30 2012 03:40pm)
Nyt jo päivitys? taitaa olla buginen peli... liian nopeesti julkasivat D3......


tais olla jo toinen päivitys xDD
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 30 2012 08:19am
vingutte ja vangutte, elkää pelatko jos nii paskaa.. saatana ku pitää valittaa kaikesta.. nykyajan nuoriso :bonk:
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 30 2012 08:21am
Quote (wani @ May 30 2012 05:19pm)
vingutte ja vangutte, elkää pelatko jos nii paskaa.. saatana ku pitää valittaa kaikesta.. nykyajan nuoriso  :bonk:


mene vittuun pelle
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 30 2012 08:24am
Quote (OjjiLol @ 30 May 2012 14:21)
mene vittuun pelle


mene sää vittuun paska
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 30 2012 09:01am


wani & OjjiLol
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 30 2012 09:07am
Quote (Finnish @ 30 May 2012 15:01)
http://www.youtube.com/watch?v=Wv6wnzQGWPE

wani & OjjiLol


Tost ollaa sämpletty aika paljo, ja muute hyvä biisi!
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 30 2012 10:08am
Empä o päässy vielä tänään sisään.
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll