d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Wohoo!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 30 2012 07:14am
Sain mun fg:t takasi siltä jampalta kelle ne lähetin vahingossa!
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 30 2012 07:17am
Onneksi olkoon, minulle voi tietenkin lähettää osan :evil:
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 30 2012 07:19am
Quote (PMS @ May 30 2012 03:17pm)
Onneksi olkoon, minulle voi tietenkin lähettää osan  :evil:


Eikös kerjäämisestä voi saada warnia :rolleyes: Näin olen ymmärtänyt.

Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 30 2012 07:21am
Quote (arvonpenaali @ 30 May 2012 13:19)
Eikös kerjäämisestä voi saada warnia :rolleyes: Näin olen ymmärtänyt.


Minä en kerjää, mun ei tarvitse B)
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll