d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Adhd Potilaat Hoi
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 30 2012 06:07am
onko kenelläkään täälä todettu aikuisiän ADHDta? Jos meen lääkärille puhuun, niin mihin se mut siitä laittaa?
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 30 2012 06:09am
Ei oo. Ja hyvästi samu taitaa tää kesä sulla mennä suljetulla :(
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 30 2012 06:09am
Quote (MukavaSamu @ May 30 2012 12:07pm)
onko kenelläkään täälä todettu aikuisiän ADHDta? Jos meen lääkärille puhuun, niin mihin se mut siitä laittaa?


resepti konuihin :wacko:
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 30 2012 06:10am
Quote (Affii @ May 30 2012 01:09pm)
Ei oo. Ja hyvästi samu taitaa tää kesä sulla mennä suljetulla :(


Ei kai? Mistäs syystä moiseen paikkaan joudun ?
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 30 2012 06:11am
Quote (MukavaSamu @ May 30 2012 02:10pm)
Ei kai? Mistäs syystä moiseen paikkaan joudun ?


meet sanoo että adhd = oot mielisairas
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
May 30 2012 06:11am
Quote (Affii @ 30 May 2012 15:11)
meet sanoo että adhd = oot mielisairas


Jaa näinkö se toimii.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 30 2012 06:12am
Quote (Iceheart @ May 30 2012 01:09pm)
resepti konuihin  :wacko:


Kyl mä sellasen otan vaan jos toi ADHD on. Oon kyl ala- ja ylä-asteesta asti melko varmaks tienny, että mulla on ADHD
Olis kiva saada jostain tota lääkeamfetamiinia et nään millanen vaikutus sillä on, että haenko sit sen respan.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 30 2012 06:13am
Quote (Swash @ May 30 2012 02:11pm)
Jaa näinkö se toimii.


mietippä missä luurasin viimevuoden B)

Quote (MukavaSamu @ May 30 2012 02:12pm)
Kyl mä sellasen otan vaan jos toi ADHD on. Oon kyl ala- ja ylä-asteesta asti melko varmaks tienny, että mulla on ADHD
Olis kiva saada jostain tota lääkeamfetamiinia et nään millanen vaikutus sillä on, että haenko sit sen respan.


haet lääkkeitä että saat pääs sekasin. vittu samu oikeesti :mad:

This post was edited by Affii on May 30 2012 06:14am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 30 2012 06:14am
Quote (Affii @ May 30 2012 01:13pm)
mietippä missä luurasin viimevuoden B)


Kerro toki lisää mikäli jaksat.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 30 2012 06:16am
Quote (Affii @ May 30 2012 01:13pm)
mietippä missä luurasin viimevuoden B)



haet lääkkeitä että saat pääs sekasin. vittu samu oikeesti :mad:


Ei kyl mä ihan oikeeseen asiaan haen sitä. Ei varmaa työttömänä oo varaa nuihi ni pitää vaihtaaa DMAE jos sossu ei maksa :D
Go Back To Suomi Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll