Quote (Swash @ May 30 2012 02:11pm)
Jaa näinkö se toimii.
mietippä missä luurasin viimevuoden

Quote (MukavaSamu @ May 30 2012 02:12pm)
Kyl mä sellasen otan vaan jos toi ADHD on. Oon kyl ala- ja ylä-asteesta asti melko varmaks tienny, että mulla on ADHD
Olis kiva saada jostain tota lääkeamfetamiinia et nään millanen vaikutus sillä on, että haenko sit sen respan.
haet lääkkeitä että saat pääs sekasin. vittu samu oikeesti
This post was edited by Affii on May 30 2012 06:14am