d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D3 Uus Päivitys?? > Asdasdasd
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,243
Joined: Oct 22 2006
Gold: 0.00
May 29 2012 10:05am
dia käynnistyy ja on loggaamassa sisään niin alkaa valittaa että uus päivitys on saatavilla lataa ja käynnistä uudellee mutta mulla on jo uusin päivitys että wat tha fak en pääse pelaa sniff
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 29 2012 10:07am
Quote (rapsu @ May 29 2012 04:05pm)
dia käynnistyy ja on loggaamassa sisään niin alkaa valittaa että uus päivitys on saatavilla lataa ja käynnistä uudellee mutta mulla on jo uusin päivitys että wat tha fak en pääse pelaa sniff


:0 otan osaa...
Member
Posts: 24,243
Joined: Oct 22 2006
Gold: 0.00
May 29 2012 10:08am
vittu pitää lähtä sitte pelaa cs:s
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 29 2012 10:38am
sun pitää tappaa se sovellus ctrl alt del

saa donatee

This post was edited by Iceheart on May 29 2012 10:38am
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll