d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Help!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 29 2012 03:41am
Tarvin jonkun coolin avatarin ittelleni B) ehdotuksia???
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 29 2012 03:41am
lasse lehtinen
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 29 2012 03:42am
Quote (BebebBurns @ May 29 2012 11:41am)
lasse lehtinen


Ei huono idea. Haluatko miljonääriksi B) kova jätkä.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 29 2012 04:04am
Pervon anaali?
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 29 2012 08:10am
te kaikki ootte niin rikkaita ja mulla on vieläkin lukot :(
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 29 2012 08:18am
Iceheart on paras sigi ja käytät sitä vuoden nii saat 1k fgs

e: lisätäkseni että sun pitää olla aktiivinen foorumilla :hail:

This post was edited by Iceheart on May 29 2012 08:18am
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 29 2012 08:20am
Quote (Iceheart @ May 29 2012 04:18pm)
Iceheart on paras sigi ja käytät sitä vuoden nii saat 1k fgs

e: lisätäkseni että sun pitää olla aktiivinen foorumilla  :hail:


aika vitu törkee
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 29 2012 08:22am
Quote (Affii @ May 29 2012 02:20pm)
aika vitu törkee


onhan se ~ 3fg päiväpalkka :0

This post was edited by Iceheart on May 29 2012 08:22am
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 29 2012 08:23am
Quote (Iceheart @ May 29 2012 04:22pm)
onhan se ~ 3fg päiväpalkka :0


täh?
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 29 2012 08:25am
Quote (Affii @ May 29 2012 02:23pm)
täh?


no en jaksa laskee mut jotain 3-4 fg päivässä jos maksaisin vuoden sigin pitämisestä 1k fgs
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll