d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ainiin, Sain Donationeita Tänään. > On Tää Mahoton Sivusto Kyllä Tosiaan
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 28 2012 07:32am
ku ilmaseks saa fg, ku on vaa oma tyhmä ittensä. aatelkaa
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 28 2012 07:33am
muista maninita tämä muistelmissasi
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 28 2012 07:35am
Quote (BebebBurns @ 28 May 2012 16:33)
muista maninita tämä muistelmissasi


joo, eilen kuol hahmo. Mut nyt on taas uus tilalla.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 28 2012 08:03am
Itellekki pamahti donee :rolleyes: on omituinen päivä.
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll