d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Voi Helvetti
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 27 2012 03:26am
Lähetin vahingossa 1620fg väärälle henkilölle... :wallbash:
Saanko ne takasin, vaikka henkilö ei niitä haluais lähettää?
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 27 2012 03:50am
voi helvetti
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
May 27 2012 03:55am
et
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 27 2012 03:58am
Quote (Antichrist- @ May 27 2012 11:55am)
et


mutta se voi saada locked? B)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 27 2012 04:04am
oisit tänne lähettäny vahingossa B)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 27 2012 04:34am
Ensinnäki: sul o topic title violation. Kirosana nimittäin.
Toiseks: sen ei periaattees oo pakko lähettää niit takas. Kullat on sun omal vastuul.
Kolmanneks: sä voit pyytää junior modia pyytämään takas niit mutta sen enempää nekään ei voi tehä.
Neljänneks: voit tehä siit S/A topicin S/A alueelle, mutta todennäköisesti ei saa lukkoja, vaikka on joku siitä kyllä lukot saanut. Riippuu tapauksesta ja todistusaineistosta.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 27 2012 04:48am
Quote (A2K @ May 27 2012 12:34pm)
Ensinnäki: sul o topic title violation. Kirosana nimittäin.


Hämmentävä sääntö kyllä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 27 2012 05:05am
Quote (BebebBurns @ 27 May 2012 13:48)
Hämmentävä sääntö kyllä


täällä liikkuu lapsia ja uskovaisia
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 27 2012 05:08am
Quote (Rzi @ May 27 2012 01:05pm)
täällä liikkuu lapsia ja uskovaisia


jehovan todistajia :ph34r:
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
May 27 2012 05:18am
Quote (arvonpenaali @ 27 May 2012 12:58)
mutta se voi saada locked? B)


ei
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll