d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Videonkaappausohjelma? > Pelijä Leffoja Yms. Varten
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 26 2012 01:18pm
Itellä tuo Fraps käytössä, mutta se susi syö niin paljon resursseja ja videot on turhan "isoja".

Olisiko ehdotuksia?
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
May 26 2012 01:24pm
Olen kuullut huhua et jos nauhotat eri partitionii ku se mis se peli ni se syö vähemmä fps, kokeile dxtory.
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 26 2012 01:29pm
Quote (malbaz @ 26 May 2012 21:24)
Olen kuullut huhua et jos nauhotat eri partitionii ku se mis se peli ni se syö vähemmä fps, kokeile dxtory.


Juu, nauhotan eri kovalevynosalle, mutta silti natsais joku muu kun fraps. Tutustun tohon minkä mainitsit.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 26 2012 01:38pm
miksi elokuvia?
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
May 26 2012 02:00pm
nauhota frapsilla ja sitten avaa se tallennus Windows Live Movie Makerissa ja tallena elokuvana, niin se koko laskee aivan perkeleesti. ite oon tehny tollai
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2012 02:42pm
Quote (Zoni @ May 26 2012 08:00pm)
nauhota frapsilla ja sitten avaa se tallennus Windows Live Movie Makerissa ja tallena elokuvana, niin se koko laskee aivan perkeleesti. ite oon tehny tollai


movie maker paskoo allensa ku iskee jonku 2 gigan eli 2 minuutin pätkän :D
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
May 26 2012 03:29pm
Quote (Iceheart @ 26 May 2012 22:42)
movie maker paskoo allensa ku iskee jonku 2 gigan eli 2 minuutin pätkän :D


ei mulla kyllä. yhen tollasen 4 min 30 sec videon oon comprensoinu movie makerilla eikä mitään ongelmia ;)
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
May 26 2012 03:53pm
play claw. pystyy ensinnäkin nauhottaa suoraan kompressoituna, mitä fraps ei tietääkseni osaa tehä, kompressointi tulee hyvä laatusena ja pienenä(paaaaaljon kaikkii eri säätöjä). lisäks bonarina pystyy laittaa sellai et se pitää kokoajan buffissa tietyn pitusen ajan(voi ite säätää) minkä pystyy sit ottaa taltee ku painaa nappia, nii ei mee tilanteet hukkaan. nii ja ei vaadi hirveitä resursseja ees. en tiiä onks frapsissä eriksee stop+delete nappula ja start+stop napit tai saaks siinä hiiren pois nauhotuksesta, mut tos saa sellasetki.

This post was edited by Antichrist- on May 26 2012 03:58pm
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
May 26 2012 04:28pm
Quote (Antichrist- @ 26 May 2012 23:53)
play claw. pystyy ensinnäkin nauhottaa suoraan kompressoituna, mitä fraps ei tietääkseni osaa tehä, kompressointi tulee hyvä laatusena ja pienenä(paaaaaljon kaikkii eri säätöjä). lisäks bonarina pystyy laittaa sellai et se pitää kokoajan buffissa tietyn pitusen ajan(voi ite säätää) minkä pystyy sit ottaa taltee ku painaa nappia, nii ei mee tilanteet hukkaan. nii ja ei vaadi hirveitä resursseja ees. en tiiä onks frapsissä eriksee stop+delete nappula ja start+stop napit tai saaks siinä hiiren pois nauhotuksesta, mut tos saa sellasetki.


milläs fps:llä toi nauhottaa ja voiko säätää? se o kans ihan tsemi tärkee. paras on jos 30 fps saa, niin ei syö liikaa pelin fps:stä ja video rullaa silti hyvin
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
May 26 2012 06:38pm
Quote (Zoni @ 27 May 2012 01:28)
milläs fps:llä toi nauhottaa ja voiko säätää? se o kans ihan tsemi tärkee. paras on jos 30 fps saa, niin ei syö liikaa pelin fps:stä ja video rullaa silti hyvin


voi säätää 5-200. siin on kaikki ihan tydellisesti paitsi se ettei voi jatkaa samaan filuun nauhottamista ku painaa stop ja jatkaa nauhottamista myöhemmin, mut ei taida olla missää muussakaa sellasta

This post was edited by Antichrist- on May 26 2012 06:39pm
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll