Quote (Antichrist- @ 26 May 2012 23:53)
play claw. pystyy ensinnäkin nauhottaa suoraan kompressoituna, mitä fraps ei tietääkseni osaa tehä, kompressointi tulee hyvä laatusena ja pienenä(paaaaaljon kaikkii eri säätöjä). lisäks bonarina pystyy laittaa sellai et se pitää kokoajan buffissa tietyn pitusen ajan(voi ite säätää) minkä pystyy sit ottaa taltee ku painaa nappia, nii ei mee tilanteet hukkaan. nii ja ei vaadi hirveitä resursseja ees. en tiiä onks frapsissä eriksee stop+delete nappula ja start+stop napit tai saaks siinä hiiren pois nauhotuksesta, mut tos saa sellasetki.
milläs fps:llä toi nauhottaa ja voiko säätää? se o kans ihan tsemi tärkee. paras on jos 30 fps saa, niin ei syö liikaa pelin fps:stä ja video rullaa silti hyvin