d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Wutt
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 26 2012 09:27am
ostin flawless square gemiä

tuli "auction failed" tms ja rahat hävis enkä saanu gem :o
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 26 2012 09:35am
ja miks en voi ettii nighmare public pelei? :D mut voin ite tehä nighmare pelin
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 26 2012 09:37am
Quote (Sere @ May 26 2012 05:27pm)
ostin flawless square gemiä

tuli "auction failed" tms ja rahat hävis enkä saanu gem :o


tulee ne massit kohta ellei ole tulleet, complete auctions tjn.
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 26 2012 10:14am
Joskus menee vähän aikaa.
Elä hättäile.
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 26 2012 10:26am
Quote (BebebBurns @ May 26 2012 05:37pm)
tulee ne massit kohta ellei ole tulleet, complete auctions tjn.


tuli juu mut maksoin just sitä enne 20k aseesta ja piti saaha siihe flawless square ruby ja sit jos ei oiskaa saanu rahoi takas ni FUUUUUUUUUUUU

mut tosiaa, pitääkö olla joku tietty lvl et näkee nm pelei? oon 28 atm

This post was edited by Sere on May 26 2012 10:27am
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2012 11:02am
ossit :bouncy:
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
May 26 2012 03:23pm
vittuuko sä publaa pelaat, helpompaa solona
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2012 04:18pm
Quote (hartwall @ May 26 2012 09:23pm)
vittuuko sä publaa pelaat, helpompaa solona


Et varmasti ole edes helliä pitemmällä jos näin väität.
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll