d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mikä Ase Ois > Dh Ase
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 26 2012 05:10am
1hand krosspow
2h krosspow
2h normi pow

vai joku muu demonhuntterille?
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 26 2012 05:13am
kyrpä käteen ja sotaan!
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 26 2012 05:27am
semmonen mikä sattuu vastaan, isompi ias on kiva, koska hatredia kertyy
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
May 26 2012 05:32am
2h xbow antaa kuulemma eniten bonusta siitä passivesta, mutta dps > ias > adds
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 26 2012 06:07am
Iha vitu sama, tehoto paska ritsa vaik ostat vittu mitä sille, ainoo chans o tehä siit glasscannon ja leikkii jtn sirkusapinaa.

Tho, 1H ftw.
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll