Quote (BebebBurns @ 26 May 2012 02:28)
"Hobo with a Shotgun - enemmä goree ku kauhua tosin, mut lämmittää naisen ku naisen

Camp/Grindhouse/Action sanoisin enemmönkin kyl

Serbian film - kato ylempi esittely / Aika hyvä trilleri
Manaaja / onkos kakkonen muuten mistään kotosin? kolmone yllättävän katoottava, beginssit taas enemmän tai vähemmän kehnoi"
kiitos fiksauksesta

mut serbian film on oikeesti vähä ku kattois pornoo

en oo muita manaajia nähny ku sen og version ja oli kyllä sellasta läppää ettei oo toista :'D