d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kauhuleffat > Check Asap
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 25 2012 03:38pm
nopee joku hyvä minkä vois muijan kaa kahtoo?
Member
Posts: 12,378
Joined: Mar 27 2006
Gold: 2.00
May 25 2012 03:38pm
harri potter
Member
Posts: 14,050
Joined: Feb 25 2006
Gold: 11.50
May 25 2012 03:39pm
harry brown
ei oo kauhuu mut tuli potterista mielee lol
hyvä leffa

This post was edited by Neekeri on May 25 2012 03:40pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 25 2012 03:40pm
älä nyt mitään leffoja kato vaan pelaa dippee tai anna dippe tänne
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 25 2012 03:44pm
Quote (Rzi @ May 25 2012 11:40pm)
älä nyt mitään leffoja kato vaan pelaa dippee tai anna dippe tänne


:D

pitää välil huomioida akkaaki :D esim kattomalla joku leffa :p

sit saa taas pelailla
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 25 2012 03:48pm
Quote (Sere @ 26 May 2012 00:44)
:D

pitää välil huomioida akkaaki :D esim kattomalla joku leffa :p

sit saa taas pelailla


turhaa häiriötä. heitä pihalle
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 25 2012 03:58pm
Martyrs
Calvaire

Quote (Neekeri @ May 25 2012 11:39pm)
harry brown
ei oo kauhuu mut tuli potterista mielee lol
hyvä leffa


ei oo paska, kelpo retro-eläkeläisvigilenteilua. ei kyllä tietenkää cainen parhaimpia, kannattaa kurkkia esim. get carter.

This post was edited by BebebBurns on May 25 2012 03:59pm
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 25 2012 05:00pm
Hobo with a Shotgun - enemmä goree ku kauhua tosin, mut lämmittää naisen ku naisen ;)
Serbian film - kato ylempi esittely
Screamit
Halloweenit
Nightmare on Elm Street

ja sit vähä viel komediaa: Manaaja
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 25 2012 05:28pm
"Hobo with a Shotgun - enemmä goree ku kauhua tosin, mut lämmittää naisen ku naisen ;) Camp/Grindhouse/Action sanoisin enemmönkin kyl :p
Serbian film - kato ylempi esittely / Aika hyvä trilleri

Manaaja / onkos kakkonen muuten mistään kotosin? kolmone yllättävän katoottava, beginssit taas enemmän tai vähemmän kehnoi"

Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 25 2012 05:41pm
Quote (BebebBurns @ 26 May 2012 02:28)
"Hobo with a Shotgun - enemmä goree ku kauhua tosin, mut lämmittää naisen ku naisen ;) Camp/Grindhouse/Action sanoisin enemmönkin kyl :p
Serbian film - kato ylempi esittely / Aika hyvä trilleri

Manaaja / onkos kakkonen muuten mistään kotosin? kolmone yllättävän katoottava, beginssit taas enemmän tai vähemmän kehnoi"


kiitos fiksauksesta :hail:

mut serbian film on oikeesti vähä ku kattois pornoo :love:

en oo muita manaajia nähny ku sen og version ja oli kyllä sellasta läppää ettei oo toista :'D
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll