Joo ei mulla muuta ku et mun oma kone sano irtesä irti ni ei näty täällä jispissä nii aktiivisesti vittuikee jotebn ei tarttee huyolestuu, ostan koneen / osat ( mikkou) koha kerkeen kautta rahaa saan ni uuven ja sit taas jatkuu, tonylle ja janille kauhees sydämmiii.
Ps oon tyäällä paikallises dokaa ja dataa 8DD
näkyyy <4
mo
