d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hei > Paskakorvat
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
May 25 2012 01:54pm
Joo ei mulla muuta ku et mun oma kone sano irtesä irti ni ei näty täällä jispissä nii aktiivisesti vittuikee jotebn ei tarttee huyolestuu, ostan koneen / osat ( mikkou) koha kerkeen kautta rahaa saan ni uuven ja sit taas jatkuu, tonylle ja janille kauhees sydämmiii.

Ps oon tyäällä paikallises dokaa ja dataa 8DD


näkyyy <4

mo :D
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
May 25 2012 01:55pm
Joo mut ny pitää mennö tönne yö kerho puollelle, sydämmii ja ghaleijkauhees homppelipojille ;DDD <3
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 25 2012 01:59pm
Oon tääl bileis postaa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 25 2012 02:00pm
:rofl:
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 25 2012 02:11pm
unohan aina et kännykällä ja tommosilla voi olla helposti netissä ja oon vähän hämmästyny
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 25 2012 02:24pm
TerQ <3

Siin on khyl hyvä syy mennä baarii (Meen nettii)
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 26 2012 02:52pm
kakkikorvia
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll