d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hjahahah > Moro Vaa
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 25 2012 08:43am
tääl kovat hc pojut itkee kun ei pääse edes softissa INFERNO a2 pitemmälle voevoevoe JA HUOMIOIKAA KYSE ON SOFTISTA.

TAKAS D2 VETÄÄ SAFEBAALRUNS? 8DD

e: tai itseasiassa ootteko ees inffillä viel 8D

This post was edited by Iceheart on May 25 2012 08:45am
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 25 2012 08:58am
mee sä ittees, 31. pv tahkon rahaa enemmä ku ykskää tällä foorumilla kuukauessa yhteesä
hähähää hv softi
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
May 25 2012 09:46am
d2 hc on nii fitun vaikea kato, safe and exit game on vaikeaa painaa ku tulee kusi housuun
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 25 2012 04:22pm
Quote (Pinkku @ May 25 2012 02:58pm)
mee sä ittees, 31. pv tahkon rahaa enemmä ku ykskää tällä foorumilla kuukauessa yhteesä
hähähää hv softi


OSTAKS OIKEEL RAHAA KU 31 PV AUKEE OIKEEL RAHALLA OSTETTAVA IN GAME GOLD 8DDD
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 25 2012 04:26pm
Quote (Iceheart @ May 26 2012 12:22am)
OSTAKS OIKEEL RAHAA KU 31 PV AUKEE OIKEEL RAHALLA OSTETTAVA IN GAME GOLD 8DDD


paljollakos lähtis 1mil? vois kerätä valmiiks massit lisäosaa varten, kun vielä on tsäänssejä ees teoriassa.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2012 04:37am
Quote (BebebBurns @ May 25 2012 10:26pm)
paljollakos lähtis 1mil? vois kerätä valmiiks massit lisäosaa varten, kun vielä on tsäänssejä ees teoriassa.


En tiiä, ei ittee nappaa ianakaa tommone =P
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 26 2012 05:03am
ei noin paskaan peliin jaksa rahoja tuhlata. ja siis ihan aikuisten oikeesti paskaan peliin.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 26 2012 05:07am
Quote (Rocko @ May 26 2012 01:03pm)
ei noin paskaan peliin jaksa rahoja tuhlata. ja siis ihan aikuisten oikeesti paskaan peliin.


tällästä ulinaa jaksais kuunnella paremmin jos pelaisit pelin läpi
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 26 2012 05:13am
Quote (BebebBurns @ 26 May 2012 14:07)
tällästä ulinaa jaksais kuunnella paremmin jos pelaisit pelin läpi


pelattu & nähty ihan tarpeeksi. liian simppeli peli.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 26 2012 05:29am
Quote (Rocko @ May 26 2012 01:13pm)
pelattu & nähty ihan tarpeeksi. liian simppeli peli.


infernolla kyllä ihan eri meininki, kuin d2ssa. d2 on simppelimpi imo.
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll