☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Miksi D3 On Paska Peli?
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 890
Replies: 37
Track Topic
Pomppeli
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold
:
89.48
Warn: 10%
#1
May 24 2012 12:41pm
siis ihan... no hyvä pelihän se sinänsä mutta eihän tätä jaksa pelata
arvonpenaali
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold
:
Locked
#2
May 24 2012 12:44pm
vituttaa juosta aina joka questissä ihan helvetisti
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#3
May 24 2012 12:54pm
Ihan kiva pelihän tää, jostain syystä nyt jaksaa pelailla.
Quote (arvonpenaali @ May 24 2012 08:44pm)
vituttaa juosta aina joka questissä ihan helvetisti
Hommaa dh, sillä voi juoksennella kovaa jos vaan haluaa.
ParaNoir1
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold
:
3.95
#4
May 24 2012 01:51pm
Koska se mullistava ja eeppisyys kokemus puuttuu pelistä...
D1 aikoinaan oli mullistava loputtomista tappeluista ja hack&slash rämpytyksestä. RPG ymmärrettiin aijemmin tyyliin vuoropohjaisesta taistelusta
D2 sit loi täysin uuden standartin RPGeille
D3 ei ole niin
erikoinen
muista markkinoilla olevista peleistä!
Luulisin tästä johtuvan, mutta ihan kelpo peli on. Ei silleen valitettavaa, mutta tosiaan kokonaisuudessa kaipaa jotain mullistavempaa. Diablo MMORPG, ? lulz
This post was edited by ParaNoir1 on May 24 2012 01:52pm
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#5
May 24 2012 02:00pm
liian wowi kopio eikä tarpeeks grindattavaa.
Pomppeli
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold
:
89.48
Warn: 10%
#6
May 24 2012 02:01pm
Quote (Rocko @ May 24 2012 10:00pm)
liian wowi kopio eikä tarpeeks grindattavaa.
näin on. D3:sessa ei ole mitään uutta. Diablon ja wowin sekotus, ja jos on aikoinaan kumpiakin pelejä pelannut vuosia niin ei tätä jaksa pelata :/
Aikamoista avautumista.
This post was edited by Pomppeli on May 24 2012 02:02pm
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#7
May 24 2012 02:42pm
Quote (Pomppeli @ 24 May 2012 23:01)
näin on. D3:sessa ei ole mitään uutta. Diablon ja wowin sekotus, ja jos on aikoinaan kumpiakin pelejä pelannut vuosia niin ei tätä jaksa pelata :/
Aikamoista avautumista.
silti täysin erilaisia pelejä pelata. wowi nyt on semmosta lussuiluu
HardyTarget
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold
:
9,004.00
#8
May 24 2012 03:15pm
Hyvinhän tuota porukka jaksaa pelata jotain 12h / päivä.
Lv 60:n jälkeen kiinnostus tietty hiipuu mutta kai tuo inferno pitää vielä jauhaa läpi ajan kanssa.
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#9
May 24 2012 03:45pm
Quote (HardyTarget @ May 24 2012 11:15pm)
Hyvinhän tuota porukka jaksaa pelata jotain 12h / päivä.
Lv 60:n jälkeen kiinnostus tietty hiipuu mutta kai tuo inferno pitää vielä jauhaa läpi ajan kanssa.
voihan sitä tietty uuden hahmonkin tehdä jos innostaa
arvonpenaali
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold
:
Locked
#10
May 24 2012 04:15pm
Quote (BebebBurns @ May 24 2012 11:45pm)
voihan sitä tietty uuden hahmonkin tehdä jos innostaa
Tai etsiä uusia virtuaali ystäviä joidenka kanssa voi roolipelata.
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact