d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo Asentumassa
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 24 2012 08:30am
oli se perkele pakko ostaa :D

kertokkees vinkkejä mitä charaa yms
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 24 2012 08:36am
poista se heti koneelta ja ala ryyppäämään.
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 24 2012 08:40am
Quote (Rocko @ May 24 2012 04:36pm)
poista se heti koneelta ja ala ryyppäämään.


huomenna vasta..

toiset käy töissä ni ei oikee voi arkisin ryyppäillä.

vitun sossupummi
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 24 2012 08:42am
Quote (Sere @ 24 May 2012 17:40)
huomenna vasta..

toiset käy töissä ni ei oikee voi arkisin ryyppäillä.

vitun sossupummi


yhtään shekkiä en ole sossusta nostanut. odotan uutta heittoa.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 24 2012 08:52am
Quote (Sere @ May 24 2012 04:30pm)
kertokkees vinkkejä mitä charaa yms


Sitä mikä vaikuttaa kivoimmalta pelata.

Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 24 2012 08:57am
Quote (BebebBurns @ May 24 2012 04:52pm)
Sitä mikä vaikuttaa kivoimmalta pelata.


osaakko kertoa jotain osviittaa siitä, minkälaisia mitkäki charat on? :D
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 24 2012 08:57am
Quote (Rocko @ 24 May 2012 17:36)
poista se heti koneelta ja ala ryyppäämään.


:hail:
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
May 24 2012 09:12am
Quote (Sere @ 24 May 2012 17:57)
osaakko kertoa jotain osviittaa siitä, minkälaisia mitkäki charat on? :D


barbaari on barbaari
wiz = sorc
WD = vähänkö necro
DH = rogue (d1)
Monk on monk
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 24 2012 09:16am
Quote (kyny91 @ 24 May 2012 17:12)
barbaari on barbaari
wiz = sorc
WD = vähänkö necro
DH = rogue (d1)
Monk on monk


Monk on kyllä aikalailla d2 assassin, melee versio. Löytyy shadow-tyyppinen apuriki
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 24 2012 09:17am
Quote (CeePee @ May 24 2012 05:16pm)
Monk on kyllä aikalailla d2 assassin, melee versio. Löytyy shadow-tyyppinen apuriki


DHssakin assassin menoa
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll