☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Diablo Asentumassa
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 729
Replies: 30
Track Topic
Sere
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#1
May 24 2012 08:30am
oli se perkele pakko ostaa
kertokkees vinkkejä mitä charaa yms
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#2
May 24 2012 08:36am
poista se heti koneelta ja ala ryyppäämään.
Sere
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#3
May 24 2012 08:40am
Quote (Rocko @ May 24 2012 04:36pm)
poista se heti koneelta ja ala ryyppäämään.
huomenna vasta..
toiset käy töissä ni ei oikee voi arkisin ryyppäillä.
vitun sossupummi
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#4
May 24 2012 08:42am
Quote (Sere @ 24 May 2012 17:40)
huomenna vasta..
toiset käy töissä ni ei oikee voi arkisin ryyppäillä.
vitun sossupummi
yhtään shekkiä en ole sossusta nostanut. odotan uutta heittoa.
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#5
May 24 2012 08:52am
Quote (Sere @ May 24 2012 04:30pm)
kertokkees vinkkejä mitä charaa yms
Sitä mikä vaikuttaa kivoimmalta pelata.
Sere
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#6
May 24 2012 08:57am
Quote (BebebBurns @ May 24 2012 04:52pm)
Sitä mikä vaikuttaa kivoimmalta pelata.
osaakko kertoa jotain osviittaa siitä, minkälaisia mitkäki charat on?
EreKaiser
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold
:
200.00
#7
May 24 2012 08:57am
Quote (Rocko @ 24 May 2012 17:36)
poista se heti koneelta ja ala ryyppäämään.
kyny91
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold
:
186.67
#8
May 24 2012 09:12am
Quote (Sere @ 24 May 2012 17:57)
osaakko kertoa jotain osviittaa siitä, minkälaisia mitkäki charat on?
barbaari on barbaari
wiz = sorc
WD = vähänkö necro
DH = rogue (d1)
Monk on monk
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#9
May 24 2012 09:16am
Quote (kyny91 @ 24 May 2012 17:12)
barbaari on barbaari
wiz = sorc
WD = vähänkö necro
DH = rogue (d1)
Monk on monk
Monk on kyllä aikalailla d2 assassin, melee versio. Löytyy shadow-tyyppinen apuriki
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#10
May 24 2012 09:17am
Quote (CeePee @ May 24 2012 05:16pm)
Monk on kyllä aikalailla d2 assassin, melee versio. Löytyy shadow-tyyppinen apuriki
DHssakin assassin menoa
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact