d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Niinku Ihan Oikeesti :d > Fittu
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
May 24 2012 02:27am
TE ETT TIIÖ SKENEST MITTÄÄ :D

KEHTAATTEKIN PUHUA ETTÄ OISITTE KOVIIKI PELAAJIA

MUT

MINÄ = SKENEN KERMA

TE = SKENEN SAASTUNUTTA MÄMMIPASKAA

:rofl:

LÄHTEKÄÄ HIITTEE MU SERVULT :D
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 24 2012 02:36am
Kiitos informoinnista :)
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 24 2012 03:07am
eipä sua näy ladderissa. taisit postata ihan väärälle foorumille
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 24 2012 04:08am
Quote (Rocko @ 24 May 2012 12:07)
eipä sua näy ladderissa. taisit postata ihan väärälle foorumille http://mcgroin.wippiespace.com/Kuvat/nosmoke.gif


mihi on fg hävinny? jengi tappanu vissii paljo botteja :D
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 24 2012 04:21am
Quote (EreKaiser @ 24 May 2012 13:08)
mihi on fg hävinny? jengi tappanu vissii paljo botteja :D


eio ainakaan mihinkään diablo 2 liittyvään.
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll