Quote (MukavaSamu @ 24 May 2012 11:51)
minulla ei mennyt sivulle* , mutta mitäs siinä jos jäbä kuoli pelates? se ainaki teki mitä se rakasti ja kuoli onnellisena.
todnäk 95% tästäkin lammaslaumasta kuolinvuoteella katuu sitä, että ei elänyt niinku itse halus vaan niinku
muut oletti. Misee ainakin vituttaa. minua ei.

Quote (PMS @ 24 May 2012 11:58)
Älä viitsi haukkua. Se ei ole mukavaa
ei se ole pässi
This post was edited by Rzi on May 24 2012 02:59am