Quote (Iceheart @ 23 May 2012 20:43)
TEE TÄTÄ MULLE, YHYYYYYYYY VITUN POLAKIT OIKEESTI SYYTÄN NIITÄ, JA SAKSALAISIA, FARMANNU NM VIIMEINKI LÄPI JA TPPUNU PARI 40 LVL REQ RAREE NII HETI OLLAA TUKKIMASSA AH, EKA MENI AH SERVUT SEN JÄLKEE KU AH SERVUT MENI NII MENI KOKO HELAHOITO 8DD
NII EI MUL MUUTA
Donatee sun fgs