d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Servers Are Busy > ÄlÄ
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 23 2012 01:43pm
TEE TÄTÄ MULLE, YHYYYYYYYY VITUN POLAKIT OIKEESTI SYYTÄN NIITÄ, JA SAKSALAISIA, FARMANNU NM VIIMEINKI LÄPI JA TPPUNU PARI 40 LVL REQ RAREE NII HETI OLLAA TUKKIMASSA AH, EKA MENI AH SERVUT SEN JÄLKEE KU AH SERVUT MENI NII MENI KOKO HELAHOITO 8DD

NII EI MUL MUUTA
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
May 23 2012 01:45pm
Se olin minä.
Hallitsen koko auction housea.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 23 2012 01:45pm
Member
Posts: 2,832
Joined: Apr 3 2008
Gold: 0.60
May 23 2012 01:50pm
Quote (Iceheart @ 23 May 2012 20:43)
TEE TÄTÄ MULLE, YHYYYYYYYY VITUN POLAKIT OIKEESTI SYYTÄN NIITÄ, JA SAKSALAISIA, FARMANNU NM VIIMEINKI LÄPI JA TPPUNU PARI 40 LVL REQ RAREE NII HETI OLLAA TUKKIMASSA AH, EKA MENI AH SERVUT SEN JÄLKEE KU AH SERVUT MENI NII MENI KOKO HELAHOITO 8DD

NII EI MUL MUUTA


Donatee sun fgs
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 23 2012 01:51pm
JOOH NIIN TUNTUIS OLEVA VITTU ~~
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 23 2012 01:59pm
Quote (Maggie @ May 23 2012 07:50pm)
Donatee sun fgs


en ikinä!

e: pitäs napsahtaa joku 2k kohtapuolii

This post was edited by Iceheart on May 23 2012 02:00pm
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 23 2012 03:16pm
Quote (Iceheart @ May 23 2012 09:59pm)
en ikinä!

e: pitäs napsahtaa joku 2k kohtapuolii


Se sovittu osuus sitten mulle, tai paljastan synkän salaisuutes

B)
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 23 2012 03:22pm
Quote (arvonpenaali @ May 23 2012 09:16pm)
Se sovittu osuus sitten mulle, tai paljastan synkän salaisuutes

B)


En oo sanonu juuta enkä jaata, hihihh:)
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 23 2012 04:11pm
d2 paras, muut varas.
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 23 2012 04:17pm
Quote (Rocko @ May 24 2012 12:11am)
d2 paras, muut varas.


mitä vittua :huh:
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll