Venäläiset pelaa eri serverillä ku ihmiset.
Perkele ku tuntuu et aurinko alkas paistaan samantien ja linnut laulaan.. Mietinki mihin ne vitun vänkyrät on sieltä chatista kadonnu.
Edit: Hups typo piti kirjottaa muut eikä ihmiset.
This post was edited by Evest89 on May 22 2012 11:46pm