d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Huomasin Juuri > Että
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,902
Joined: Jul 13 2010
Gold: 1,856.00
May 22 2012 11:46pm
Venäläiset pelaa eri serverillä ku ihmiset.

Perkele ku tuntuu et aurinko alkas paistaan samantien ja linnut laulaan.. Mietinki mihin ne vitun vänkyrät on sieltä chatista kadonnu.

Edit: Hups typo piti kirjottaa muut eikä ihmiset.

This post was edited by Evest89 on May 22 2012 11:46pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 23 2012 01:13am
tom hanks
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 23 2012 02:49am
Vähä siistii
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 23 2012 02:50am
Quote (excalii @ 23 May 2012 11:49)
Vähä siistii


siidee imo
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll