Quote (Iceheart @ 22 May 2012 21:32)
No en nyt silti lähtis classia haukkumaa ku softina huutelet... d3 hc on mitä on, d2 baba oli naurunasia mutta d3 se tulee oleen varmaa 90% skenestä
D3 HC on vähä eri asia vetääkö melee vai jotai raukkamaista casteria ja juoksee ympyrää.
Henki lähtee paljon helpommin.