Quote (MukavaSamu @ May 23 2012 01:32pm)
siis voi vittu joka helvetin kesä on joku 1 kesäbiisi jota joka vitun ihQteini soittaa mankasta, bussissa kännykästä,
tai sit vaan ite laulelee. mitä vittua kysyn vaan? en ole kuunnellut muuta kuin bassoradioo viimeseen 10 vuoteen.
Lähinnä se et hehkuttivat tota biisii yleX:llä monta viikkoa ja soittivat teasereita jne..
