d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Pelasin Polakkien Kansa D3
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 21 2012 04:14pm
joka vitun itemi piti noukkia ylös ja myydä :fume:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 21 2012 04:15pm
tarkan markan miehiä
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 21 2012 04:15pm
itse en pelaa mitään peliä enää, niin ei ole mitään ongelmaakaan :)
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 21 2012 04:48pm
Quote (arvonpenaali @ May 22 2012 12:14am)
joka vitun itemi piti noukkia ylös ja myydä :fume:


kai ny kaikki kehnot siniset salvageen paitsi paskat yli 1k voi myydä :santa:
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 21 2012 04:52pm
Quote (BebebBurns @ May 22 2012 12:48am)
kai ny kaikki kehnot siniset salvageen paitsi paskat yli 1k voi myydä  :santa:


Pelattiin nightmaree, ei paljo tuu 1k itemeitä. Eikä ne niitä vetäny salvageen :rofl:
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 22 2012 03:59am
Haha :D
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 22 2012 07:08am
Pelasin tsekkien kanssa.
Ne nauro kun hävittiin jääkiekossa :(
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 22 2012 08:27am
Quote (HardyTarget @ May 22 2012 01:08pm)
Pelasin tsekkien kanssa.
Ne nauro kun hävittiin jääkiekossa :(


:mad:
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 22 2012 08:34am
SeppoTaalasmaa
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 22 2012 08:36am
Quote (Sere @ May 22 2012 02:34pm)
SeppoTaalasmaa


:ph34r:
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll