d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Game Of Thrones > Je
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 21 2012 05:53am
Ilmeeni kun 8 jakso s2 on tullut :drool:
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 21 2012 05:56am
kyllä sen ekan kauden katteli, lähinnä vaemon kiinnostuksen takia, ihan jees. B)
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 21 2012 06:41am
sota alkaa ens viikolla!
eka kausi oli kyl mahtavuutta. pieni rahastuksen maku on tullu nyt. varmaan tehään monta kautta vielä.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 21 2012 06:47am
En katso :)
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 21 2012 06:49am
Quote (PMS @ May 21 2012 02:47pm)
En katso :)


behuli :hug:
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 21 2012 08:03am
onhan toi käyny ihan kiintosaks. ekan kauden katoin sillai sivusilmällä, nyt alkanu seuraan kunnolla.
pari jaksoo jäles ku vetelen 3 jakso putkia aina
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
May 21 2012 08:29am
joo on kattonut kaikki tyyliin 1-2pv heti ku julkastu


mietin et vois ostaa kirjat ja lukea, myöskin kyseisestä kirjoista/ohjelmasta on mmorpg tekeillä, josta en oo innostunut

This post was edited by ParaNoir1 on May 21 2012 08:29am
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
May 21 2012 10:40am
unohi kokonaan :D kattonu 4 ekaa jaksoo nyt B)
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
May 21 2012 01:48pm
kaipa joku päivä vois katella ekat jaksot =)
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll