d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Arma 2: Dayz
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 20 2012 06:06pm
kokeillu joskus tuota armaa, eipä sitä kaua jaksanu pelata :D
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 20 2012 06:21pm
Quote (Affii @ 21 May 2012 02:06)
kokeillu joskus tuota armaa, eipä sitä kaua jaksanu pelata :D


Se on mainio kun on porukka jonka kanssa pelata.

Tätä DayZ modia kyllä hakkaa yksinäänkin.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 20 2012 06:22pm
Quote (BloodStream @ May 21 2012 02:21am)
Se on mainio kun on porukka jonka kanssa pelata.

Tätä DayZ modia kyllä hakkaa yksinäänkin.


emt vähä sekava peli omasta mielestä
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
May 21 2012 01:40pm
Quote (Affii @ 21 May 2012 03:22)
emt vähä sekava peli omasta mielestä


Tuntuu pahasti keskeneräseltä vielä.
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll