Quote (Rocko @ May 20 2012 08:06pm)
aika vähän tolla juustolla tekee enää tällä foorumilla. iteki vaihdoin jo pois.
ostiks IGG
ja joo artu myin
Katotaan poijjaat sitten kun IGG saa ostettua oikeella rahalla ja muutenki porukka farmaa hirveet määrät, indexi menee varmaan 0,1 - 1 FG kohden
sit ilmeeni

miettikää järjel, tommoset pitää osata ennakoida ;D
This post was edited by Iceheart on May 20 2012 02:15pm