Quote (rapsu @ 20 May 2012 16:41)
60 makso bnetin sivuilla ja tää on niin alussa vasta että tulee varmasti olemaan aika monestikki alhaalla , saa nähä millon taas aukeaa
ja nimenomaan vain ja ainoastaan sen takia, että blizzard on niin pihipaska 400% profitinhakuinen lafka ettei ne halua laittaa rahaa lisäservuihin... ja pelaajat kärsii niinku aina
