d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Coolshop
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 18 2012 09:37am
onko kokemuksia, pistin just bolon tilauksee, jälkeepäi kyselen luotettavuutta o/
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
May 18 2012 09:40am
ite tilasin kans sielt ja 15pv tuli postilaatikkoon niinkuin pitikin =)
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 18 2012 09:42am
no hyvä sit
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 18 2012 09:53am
kaverille ainaki tuli tuossa tiistaina ku ennakkotilas kuukaus aikasemmin. itse tilasin verkkokaupasta maanantaina ja kuulemma kestää 2-4 viikkoa että saa postitettua

This post was edited by Rzi on May 18 2012 09:53am
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 18 2012 10:07am
tuolki näyttäs olevan varastot tyhjänä, ei mitää arviota koska tulee
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll