☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Perjantai > Taas
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 447
Replies: 10
Track Topic
EreKaiser
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold
:
200.00
#1
May 18 2012 05:30am
mitäs suunnitelmii?
itellä ei oo senttiäkään rahaa, niin varmaan datailen :DD ja kyl vois skeittaamassa käydä jossai kohtii.
Iceheart
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold
:
0.00
#2
May 18 2012 05:32am
Quote (EreKaiser @ May 18 2012 11:30am)
mitäs suunnitelmii?
itellä ei oo senttiäkään rahaa, niin varmaan datailen :DD ja kyl vois skeittaamassa käydä jossai kohtii.
valvottu to-pe yö eli pe-la PILALLA
Pomppeli
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold
:
89.48
Warn: 10%
#3
May 18 2012 05:44am
eipä varmaa midist, hengailua vaa. Huomenna tulee juotua varmaan aika rutkasti kaljaa, koska suomi-venäjä ja vielä illalla mestarien liiga finaali ..
sipuli
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold
:
0.00
#4
May 18 2012 05:59am
aijaa saako tänäänki kaljotella
Iceheart
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold
:
0.00
#5
May 18 2012 06:30am
Quote (sipuli @ May 18 2012 11:59am)
aijaa saako tänäänki kaljotella
ei tänään, huomenna saa 12:00 lähtien sit 14:30 suomi-venäjä!
Brutus1
Member
Posts: 5,093
Joined: Sep 7 2006
Gold
:
14.00
#6
May 18 2012 09:10am
Quote (sipuli @ May 18 2012 11:59am)
aijaa saako tänäänki kaljotella
pyh eikun vaan kaljaa koneeseen tästä lähtien huomenna vaan jatkuu sitten kun pelit alkaa
Sere
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#7
May 18 2012 09:22am
Quote (EreKaiser @ May 18 2012 01:30pm)
mitäs suunnitelmii?
itellä ei oo senttiäkään rahaa, niin varmaan datailen :DD ja kyl vois skeittaamassa käydä jossai kohtii.
VÄHÄ SKEDEE HUHTARI RAMPEIL JOU
BloodStream
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#8
May 18 2012 10:53am
Olutta, pikkuveli tulee kohta pyörähtämään täs. Ehkä kaupunnille, hyvä keli mutta tuulee vallan saatanasti.
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#9
May 18 2012 11:01am
pokeria ja ehkä baariin jos voitan
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#10
May 18 2012 12:57pm
BAARIIN 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact