Quote (kukko @ May 18 2012 09:33am)
Toivotaan näin, mut toisaalta tota casuaaliaväestöä löytyy ja veikkaan et moni tulee itkee foorumeilla kuinka vaikea se on. Saas nähdä.
en kyl usko et aletaan nerffaa ko on vaikeusasteita mitä voi vaihtaa. Oisha se aika tyhmää tehä extra vaikeusasteita sen takii,
että ne voitas sit myöhemmin nerffata. Toisaalta blizzardilta nähny muitakin vitun paskoja vetoja... kaikki on mahdollista tässä maassa