d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Läpi
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
May 18 2012 02:18am
Diablo 3 läpi solona lvl 32 wizard, suhteellisen helppo kun ei tullut kertaakaan edes kuoltua. Kaikki paikat kolusin läpi ja en käyttänyt auction housea. Ensimmäisenä päivänä en päässyt edes pelaamaan kun oli servut tukossa.

Loppu muistutti Darksidersia suhteellisen paljon, imo act 4 oli aikamoista pakkopullaa, olis voinut olla parempikin.

Nyt sit nightmare. Mites teillä menny pelit?
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 18 2012 02:22am
normi nyt onki iha helvetin helppo. sen jälkee sitä vasta voi sanoo peliks.

Grats nyt kuitenkin.
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
May 18 2012 02:23am
Quote (MukavaSamu @ 18 May 2012 11:22)
normi nyt onki iha helvetin helppo. sen jälkee sitä vasta voi sanoo peliks.

Grats nyt kuitenkin.


Juu, kattelin tossa eilen gdstudion streamia inferno difficultystä ja voin vaan sanoa että tulee olee helvetin hienoa, toivottavasti eivät nerffaa tota vaikeustasoa koska muuten pelistä menee maku todella nopeasti.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 18 2012 02:28am
Quote (kukko @ May 18 2012 09:23am)
Juu, kattelin tossa eilen gdstudion streamia inferno difficultystä ja voin vaan sanoa että tulee olee helvetin hienoa, toivottavasti eivät nerffaa tota vaikeustasoa koska muuten pelistä menee maku todella nopeasti.


en usko et alkaa nerffailee. paskat pelaajat voi pelaa vaikka nightmarella jos ei muuta... ei casuaalipaska tähän pelii ty.
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
May 18 2012 02:33am
Quote (MukavaSamu @ 18 May 2012 11:28)
en usko et alkaa nerffailee. paskat pelaajat voi pelaa vaikka nightmarella jos ei muuta... ei casuaalipaska tähän pelii ty.


Toivotaan näin, mut toisaalta tota casuaaliaväestöä löytyy ja veikkaan et moni tulee itkee foorumeilla kuinka vaikea se on. Saas nähdä.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 18 2012 02:36am
Quote (kukko @ May 18 2012 09:33am)
Toivotaan näin, mut toisaalta tota casuaaliaväestöä löytyy ja veikkaan et moni tulee itkee foorumeilla kuinka vaikea se on. Saas nähdä.


en kyl usko et aletaan nerffaa ko on vaikeusasteita mitä voi vaihtaa. Oisha se aika tyhmää tehä extra vaikeusasteita sen takii,
että ne voitas sit myöhemmin nerffata. Toisaalta blizzardilta nähny muitakin vitun paskoja vetoja... kaikki on mahdollista tässä maassa
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 18 2012 02:38am
Quote (kukko @ May 18 2012 08:18am)
Diablo 3 läpi solona lvl 32 wizard, suhteellisen helppo kun ei tullut kertaakaan edes kuoltua. Kaikki paikat kolusin läpi ja en käyttänyt auction housea. Ensimmäisenä päivänä en päässyt edes pelaamaan kun oli servut tukossa.

Loppu muistutti Darksidersia suhteellisen paljon, imo act 4 oli aikamoista pakkopullaa, olis voinut olla parempikin.

Nyt sit nightmare. Mites teillä menny pelit?


peli alkaa vasta nm ja oikea pelaaminen inferno, ja jos olet mies niin vasta inferno hc
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 18 2012 02:40am
Quote (Iceheart @ 18 May 2012 11:38)
peli alkaa vasta nm ja oikea pelaaminen inferno, ja jos olet mies niin vasta inferno hc


:thumbsup:
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 18 2012 02:47am
Quote (Iceheart @ May 18 2012 09:38am)
peli alkaa vasta nm ja oikea pelaaminen inferno, ja jos olet mies niin vasta inferno hc


mulla ei tulis mieleenkään alotta HC VIELÄ. menny jo 100 kertaa hermot toho pelin toimimattomuuteen.
sitku tulee pari patchii alan kattelee HC ja ettii tiimiä jolla pelata.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 18 2012 03:40am
Quote (MukavaSamu @ 18 May 2012 11:47)
mulla ei tulis mieleenkään alotta HC VIELÄ. menny jo 100 kertaa hermot toho pelin toimimattomuuteen.
sitku tulee pari patchii alan kattelee HC ja ettii tiimiä jolla pelata.


tyrha teidän softien on kokeilla ku ette pätjää ees d2 hc 8DDDDDDDDDDDDDD
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll