Quote (Pomppeli @ 18 May 2012 02:05)
ite tykkäisin kohdata ne finaalisssa (ruotsi) ja sydän hakkaa nii vitusti ja ei saa happea ku nii jännä, mut joutuu tyytymään petr tenkratin kattelemisee.
Ei sillä että finaalissa oltais, venäjä on pelottavan kova. Sitä vitun malkinia ei nykyää pidättele mikään..
OOTKO MONESTIKI NE KOHDANNU FINAALISSA?
"VOITTO EI OLE TÄRKEINTÄ VAAN SE ETTÄ RUOTSI HÄVIÄÄ"