d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Miks Helvetissä Kaikki Juntit
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
May 17 2012 04:59pm
on aivan tärinöissä ku ruotsi tippu mm kisoista? siis mitä vittua eikö ihmiset halua suomi - ruotsi finaalia vai mitä helvettiä?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 17 2012 05:01pm
tykkään ku paperilla olevinaan kovaki joukkue saa runtua. niinku kanada
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
May 17 2012 05:05pm
Quote (Rzi @ May 18 2012 01:01am)
tykkään ku paperilla olevinaan kovaki joukkue saa runtua. niinku kanada



ite tykkäisin kohdata ne finaalisssa (ruotsi) ja sydän hakkaa nii vitusti ja ei saa happea ku nii jännä, mut joutuu tyytymään petr tenkratin kattelemisee.

Ei sillä että finaalissa oltais, venäjä on pelottavan kova. Sitä vitun malkinia ei nykyää pidättele mikään..
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 17 2012 05:17pm
Quote (Pomppeli @ 18 May 2012 02:05)
ite tykkäisin kohdata ne finaalisssa (ruotsi) ja sydän hakkaa nii vitusti ja ei saa happea ku nii jännä, mut joutuu tyytymään petr tenkratin kattelemisee.

Ei sillä että finaalissa oltais, venäjä on pelottavan kova. Sitä vitun malkinia ei nykyää pidättele mikään..


no eipä ollu tarpeeks hyvä finaaliin. malkinille pitäs laittaa aika rankasti runtua jos se tokenis ja menettäs hermot

This post was edited by Rzi on May 17 2012 05:17pm
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 17 2012 05:48pm
jaah taas näitä trollitopicceja.
otan vaan +1
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 17 2012 11:18pm
Miksi ihmeessä pitäis haluta että ruotsi pärjää.
Alkaa oleen vähän koomista tää sun med borjare kannatus.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 17 2012 11:48pm
Quote (HardyTarget @ May 18 2012 05:18am)
Miksi ihmeessä pitäis haluta että ruotsi pärjää.
Alkaa oleen vähän koomista tää sun med borjare kannatus.


tämä
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 18 2012 01:01am
miks helvetis te juntit katotte jääkiekkoo?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 18 2012 04:16am
Quote (Pomppeli @ 18 May 2012 02:05)
ite tykkäisin kohdata ne finaalisssa (ruotsi) ja sydän hakkaa nii vitusti ja ei saa happea ku nii jännä, mut joutuu tyytymään petr tenkratin kattelemisee.

Ei sillä että finaalissa oltais, venäjä on pelottavan kova. Sitä vitun malkinia ei nykyää pidättele mikään..


OOTKO MONESTIKI NE KOHDANNU FINAALISSA?

"VOITTO EI OLE TÄRKEINTÄ VAAN SE ETTÄ RUOTSI HÄVIÄÄ"
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
May 18 2012 04:24am
Quote (KUF @ May 18 2012 12:16pm)
OOTKO MONESTIKI NE KOHDANNU FINAALISSA?

"VOITTO EI OLE TÄRKEINTÄ VAAN SE ETTÄ RUOTSI HÄVIÄÄ"



Go Back To Suomi Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll