d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D3 Kyssäri
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 17 2012 10:43am
eli jos ostaa esim huutonetistä "kerran kokeillun" diablo III, tarkottaako se, että se on rekisteröity johonkin battlenet emailiin`?

pystyykö sitä siirtää jotenkin?

vai mites tää homma menee, ilmeisesti peliä ei pysty pelaa ennenkuin sen on rekisteröiny johonkin accoon, vai..?
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 17 2012 10:47am
Taidat olla tarkan markan miehiä, kun metsästät uutta peliä huutonetistä ~10€ halvemmalla, millä uuden sais? B)
Member
Posts: 1,900
Joined: Nov 25 2010
Gold: 601.00
May 17 2012 10:50am
Quote (Artus @ 17 May 2012 19:43)
eli jos ostaa esim huutonetistä "kerran kokeillun" diablo III, tarkottaako se, että se on rekisteröity johonkin battlenet emailiin`?

pystyykö sitä siirtää jotenkin?

vai mites tää homma menee, ilmeisesti peliä ei pysty pelaa ennenkuin sen on rekisteröiny johonkin accoon, vai..?


Olet oikeilla jaljilla. Systeemi toimii samalla tavalla, kuin esim. WOWin kanssa. Eli ensin rekisterointi. Sita en tieda, pystyyko sen siirtamaan toisella emailille.

Mikset haje vaan lahimarketista? Ei se peli niin paljoa kuitenkaan maksa..
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
May 17 2012 10:59am
Just huusin huuto netistä diablo 3 digital copyn eli accon jos on d3 ladattavana.. Katotaa mite käy.Myyjä oli ainaki tehomyyjä..
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 17 2012 11:00am
en ymmärrä mikä siinä on ni vaikeaa kävellä sinne saatana kauppaan ja hakea se kotelo sieltä.

Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 17 2012 11:01am
Quote (LolBastard @ May 17 2012 06:59pm)
Just huusin huuto netistä diablo 3 digital copyn eli accon jos on d3 ladattavana.. Katotaa mite käy.Myyjä oli ainaki tehomyyjä..


Paljo maksoit?
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
May 17 2012 11:02am
Quote (rumpali @ May 17 2012 08:00pm)
en ymmärrä mikä siinä on ni vaikeaa kävellä sinne saatana kauppaan ja hakea se kotelo sieltä.


u know. kaupat on kiinni. Tänään on helatorstai. Eikä maksanu ku 45 e
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 17 2012 11:02am
Quote (rumpali @ 17 May 2012 20:00)
en ymmärrä mikä siinä on ni vaikeaa kävellä sinne saatana kauppaan ja hakea se kotelo sieltä.


koska sattumoisin huutonetistä löytyy 1 myyjä joka on lähempänä mua kun kauppa.
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
May 17 2012 11:21am
Quote (Artus @ May 17 2012 08:02pm)
koska sattumoisin huutonetistä löytyy 1 myyjä joka on lähempänä mua kun kauppa.


lets see miten käy. Just maksoin ja myyjä sano et kuitti s/s:nä käy. Eli aiko pistää accon tiedot heti-. Mut ei oo viel tullu vaik maksun pistin ja kuitin myös.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 17 2012 11:23am
Quote (LolBastard @ 17 May 2012 20:21)
lets see miten käy. Just maksoin ja myyjä sano et kuitti s/s:nä käy. Eli aiko pistää accon tiedot heti-. Mut ei oo viel tullu vaik maksun pistin ja kuitin myös.


kyl tehomyyjä o rehellinen
Go Back To Suomi Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll