Quote (Artus @ 17 May 2012 19:43)
eli jos ostaa esim huutonetistä "kerran kokeillun" diablo III, tarkottaako se, että se on rekisteröity johonkin battlenet emailiin`?
pystyykö sitä siirtää jotenkin?
vai mites tää homma menee, ilmeisesti peliä ei pysty pelaa ennenkuin sen on rekisteröiny johonkin accoon, vai..?
Olet oikeilla jaljilla. Systeemi toimii samalla tavalla, kuin esim. WOWin kanssa. Eli ensin rekisterointi. Sita en tieda, pystyyko sen siirtamaan toisella emailille.
Mikset haje vaan lahimarketista? Ei se peli niin paljoa kuitenkaan maksa..