d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Venäjä - Norja 2-2 > 3. Erä Pelaamatta
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 17 2012 08:09am
Aiai kuinka jännittävää :D

Lupaan syödä hatullisen paskaa, jos Norja menee jatkoon B)
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
May 17 2012 08:11am
:) Ite oon aina toivonu venäjälle hyvää, mutta kyllä olis iloinen jymy-yllätys jos norja tuosta painelis jatkoon :D

Ei norja huonosti pelaa, vaikka venäjä myllyttää ofc.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 17 2012 08:11am
Quote (arvonpenaali @ 17 May 2012 17:09)
Aiai kuinka jännittävää :D

Lupaan syödä hatullisen paskaa, jos Norja menee jatkoon B)


voin tulla syöttämään
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 17 2012 08:29am
Quote (Rzi @ May 17 2012 04:11pm)
voin tulla syöttämään


Jep teillähän sitä paskaa sielä mouhijärvellä riittää :rofl:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 17 2012 08:42am
Quote (arvonpenaali @ 17 May 2012 17:29)
Jep teillähän sitä paskaa sielä mouhijärvellä riittää :rofl:


voin kärrätä neki
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 17 2012 08:52am
Quote (Rzi @ May 17 2012 04:42pm)
voin kärrätä neki


Taidat tykätä paskasta?

B)
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 17 2012 09:14am


Quote (arvonpenaali @ May 17 2012 04:52pm)
Taidat tykätä paskasta?

B)



Quote (arvonpenaali @ May 17 2012 04:09pm)
Aiai kuinka jännittävää :D

Lupaan syödä hatullisen paskaa, jos Norja menee jatkoon B)


sinä ainakin
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 17 2012 09:15am
Quote (Affii @ May 17 2012 05:14pm)
sinä ainakin


Mitä sitten? :santa:
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll