Quote (arvonpenaali @ 17 May 2012 18:33)
Tässä nähdään taas, kuinka jonnret ei tiedä mitään jääkiekosta
Älä viitti alkaa lapselliseks.

oon aika kaukana jonnesta. Ja oon nuorempana pelannu 11vuotta jääkiekkoa, käyny maajoukkue leireillä sekä pelannu nuorten sm sarjaa. Kyl mä tiiän mistä mä puhun. Eli sun on turha mennä henkilökohtaisuuksiin ja alkaa kutsumaan jonneks.