d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi - Usa > Revanssi
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 17 2012 08:07am
jepjep... Ottiko leijona opiksi vai miten käy, uskon että otti eli 3-1 suomelle.
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
May 17 2012 08:13am
KYLLÄ OTTI JA MINÄKIN OTAN.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 17 2012 08:47am
Suomi 1-7 USA



Ei oo jakoa suomella näis kinkereis
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 17 2012 08:48am
Quote (A2K @ May 17 2012 04:47pm)
Suomi 1-7 USA



Ei oo jakoa suomella näis kinkereis


Mee roskiin
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 17 2012 09:19am
Quote (arvonpenaali @ 17 May 2012 17:48)
Mee roskiin


Suutuit koska mulla on realistinen näkemys ottelun lopoutuloksesta?
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 17 2012 09:24am
Quote (A2K @ May 17 2012 06:19pm)
Suutuit koska mulla on realistinen näkemys ottelun lopoutuloksesta?


ei piä olla nii realistine :)

kyllä suomi on ottanu itteään niskasta kiinni ja voittaa!! ;)
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
May 17 2012 09:27am
amerikaanot voittaa siit ei oo epäilystäkää
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 17 2012 09:33am
Quote (A2K @ May 17 2012 05:19pm)
Suutuit koska mulla on realistinen näkemys ottelun lopoutuloksesta?


Tässä nähdään taas, kuinka jonnret ei tiedä mitään jääkiekosta
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 17 2012 10:03am
Quote (arvonpenaali @ 17 May 2012 18:33)
Tässä nähdään taas, kuinka jonnret ei tiedä mitään jääkiekosta


Älä viitti alkaa lapselliseks. ;)
oon aika kaukana jonnesta. Ja oon nuorempana pelannu 11vuotta jääkiekkoa, käyny maajoukkue leireillä sekä pelannu nuorten sm sarjaa. Kyl mä tiiän mistä mä puhun. Eli sun on turha mennä henkilökohtaisuuksiin ja alkaa kutsumaan jonneks.
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 17 2012 10:08am
Quote (A2K @ May 17 2012 06:03pm)
Älä viitti alkaa lapselliseks. ;)
oon aika kaukana jonnesta. Ja oon nuorempana pelannu 11vuotta jääkiekkoa, käyny maajoukkue leireillä sekä pelannu nuorten sm sarjaa. Kyl mä tiiän mistä mä puhun. Eli sun on turha mennä henkilökohtaisuuksiin ja alkaa kutsumaan jonneks.


:bonk: Huumorintajusi on nolla.

Mutta seriously ei se usa mitenkään erityisen kova ole. Yks täysi paska peli niitä vastaan ei tarkota sitä, että seuraava peli on automaattinen voitto usalle. Suurempana floppina pidän jenkkien tasapeliä kazakstania vastaan, kuin suomen häviöö usalle 5-0.
Go Back To Suomi Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll