d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Slovakia
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 17 2012 06:12am
vei 4-3 kanadaa. tasotti lopussa ja jäähyilyn takia voittomaali. i are happy
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 17 2012 06:14am
KYLÄ!
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
May 17 2012 06:26am
Aivan saatanan hienoa slovakia!!!!

Gezlafi oikein kapteenina näyttää vähän esimerkkiä, toivottavasti ei hajonna pahasti paikat... :/

Oikeutettu voitto slovakialla, vähintään toivottu!!!! Kanada ulkona, cheers for that!

This post was edited by TheJoona on May 17 2012 06:26am
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 17 2012 06:28am
Loistavaa toimintaa kapteeni Getzlafilta :lol: Mahtaa vituttaa.

Täytyypä nyt melkein laittaa rahat suomelle, koska jenkit varmasti saa tästä lisäpaineita illan otteluun B)
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 17 2012 06:34am
Quote (arvonpenaali @ May 17 2012 02:28pm)
Loistavaa toimintaa kapteeni Getzlafilta :lol: Mahtaa vituttaa.

Täytyypä nyt melkein laittaa rahat suomelle,  koska jenkit varmasti saa tästä lisäpaineita illan otteluun B)


tänää tipahtaa kummatki kisaisännät B)
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
May 17 2012 06:39am
Quote (Affii @ May 17 2012 12:34pm)
tänää tipahtaa kummatki kisaisännät B)


Noo, kaikki on avoinna. :) Ei sitä tiedä. Monesta suunnasta tullu nyt sitä spekulaatiota että suomi olis jenkkejä vastaan pelannu löysästi säästääkseen vaan, mutta who knows...
Tänään tuskin kukaan säästelee. Tänään katotaan kuka menee jatkoon ja spekulaatiot sikseen!

P.S Venäjä voittaa mestaruuden.

P.S2 Nyt rillaataan pihviä ->

This post was edited by TheJoona on May 17 2012 06:39am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 17 2012 06:39am
Quote (TheJoona @ 17 May 2012 15:39)
Noo, kaikki on avoinna. :) Ei sitä tiedä. Monesta suunnasta tullu nyt sitä spekulaatiota että suomi olis jenkkejä vastaan pelannu löysästi säästääkseen vaan, mutta who knows...
Tänään tuskin kukaan säästelee. Tänään katotaan kuka menee jatkoon ja spekulaatiot sikseen!

P.S Venäjä voittaa mestaruuden.


ei ne mitään säästele. ainut joka harrastaa säästelyä tai tahallisia häviöitä on ruotsi
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
May 17 2012 06:51am
Quote (Rzi @ May 17 2012 12:39pm)
ei ne mitään säästele. ainut joka harrastaa säästelyä tai tahallisia häviöitä on ruotsi


Ofc toivon että suomi voittaa :) mutta vähän pelottaa se täydellisesti tehoton peli.
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll