Quote (Affii @ May 17 2012 12:34pm)
tänää tipahtaa kummatki kisaisännät 
Noo, kaikki on avoinna.

Ei sitä tiedä. Monesta suunnasta tullu nyt sitä spekulaatiota että suomi olis jenkkejä vastaan pelannu löysästi säästääkseen vaan, mutta who knows...
Tänään tuskin kukaan säästelee. Tänään katotaan kuka menee jatkoon ja spekulaatiot sikseen!
P.S Venäjä voittaa mestaruuden.
P.S2 Nyt rillaataan pihviä ->
This post was edited by TheJoona on May 17 2012 06:39am