d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kirjota Tänne Jos Lopetat D2 Ja Luovut Kokonaan > Kaikesta Etkä Jaksa Myydä Vs Forum Gold
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 17 2012 06:04am
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Meitä muita pelaajia varmasti riittää. Jottet ukkeleitasi ihan raa'asti vaan poista poies.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 17 2012 06:05am
meikä löysi 1 soc bowin charsilta

peli?
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
May 17 2012 06:06am
XD oletkos ruinaamassa?
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 17 2012 06:07am
Quote (sipuli @ 17 May 2012 14:06)
XD oletkos ruinaamassa?


Enhän toki, itse annoin eilen perus eq:n jollekki randomille ku pelasin niin siitä sain ajatuksen että jos täällä on muitaki hyvätahtosii ihmisii.
Member
Posts: 814
Joined: Feb 22 2012
Gold: 4.56
Warn: 10%
May 17 2012 02:16pm
Quote (Finnish @ May 17 2012 02:04pm)
Meitä muita pelaajia varmasti riittää. Jottet ukkeleitasi ihan raa'asti vaan poista poies.


Begging.
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
May 17 2012 05:46pm
itellä meni varmaan 1k fg "hukkaan" ku en jaksanu myydä kamoja :D
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll